11:55 

Харольд на работе

otona1987
Надо верить, а не искать доказательства
Аки пчела трудится. Все заметили, прям не останавливается, только и успевает сбрасывать спортивные трусы и натягивать лосины для нового проекта. Борода еле успевает отрасти, как надо опять сбривать. Не хватает времени пообщаться с Хугой, разрывается между тусовкой с друзьями и закрашиванием гаража в гуглмапс. Так держать, Харо!


Пишет Mirt269:
03.04.2018 в 21:59


В работе все,ну нормально хоть,будет))

So excited to be at Dungeon Beach in Williamsburg color correcting my horror short with Jeff Sousa! So fun to be working with amazingly talented and genuinely nice people. Also... changing the title from The Engagement to "The Betrothed." My cast Gale Harold, Dave Shalansky,Erika Thormahlen, Mickaela Tombrock, Zoe Anastassiou are so good in this!!!


Вот здесь он очень нормально вроде выглядит,кажись

URL комментария
запись создана: 05.04.2018 в 13:21

@темы: Гейл Харольд, Брайан Кинни, Gale Harold

URL
Комментарии
2018-04-05 в 13:33 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Гугл мапс замазал, чтобы ращение бороды не заметили. но сто раз уже пиздонили. что с бородой и без бороды / кепки совсем другой человек, но любит себя уродовать и замазывать - селяви такая

2018-04-05 в 13:51 

otona1987
Надо верить, а не искать доказательства
juliamay, Ну чёж , папо неисправим. Бабки кончились и бабы кончились. Ярка - комсомолка с Кубы все сливки собрала, ну, ещё немного красоты Картохерену досталось.

URL
2018-04-05 в 14:09 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Ярка - комсомолка с Кубы все сливки собрала,гнома с Амазона баб Ярыч откопала, корыстная оказалась:gigi:

2018-04-05 в 14:23 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
ой это же Палата:gigi:

2018-04-05 в 15:09 

fittonia
Грех предаваться унынию, когда есть другие грехи.
сто раз уже пиздонили. что с бородой и без бороды / кепки совсем другой человек, но любит себя уродовать и замазывать - селяви такая Нам уже пора, барышни, принимать папу уж таким, каков есть. Наш удел-зрить бороду-лопатой, хранить светлый образ Брайана Кинни, и для сохранения душевного баланса не отождествлять одно с другим. Вот такая наша селяви:dance3:

2018-04-05 в 15:53 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
fittonia, "Золотые слова, Юрий Бенедиктович.." про не отождествлять светлый образ драма-квин с калифорнийским Порфирием Ивановым...

2018-04-05 в 15:55 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
juliamay, палата лет так 5 назад)))

2018-04-05 в 15:57 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Киннимини, да уже оделись и хлопаем не так энергично:gigi:

2018-04-05 в 15:59 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
juliamay, а я и раздеться даже не успела....:-D

2018-04-05 в 19:57 

Ruriko
"Все умные дети порочны..." Набоков
десант срочно, отловить побрить, все кепки сжечь!

2018-04-05 в 22:18 

koricayu
Всё не то чем кажется ,и не наоборот.@__@
только и успевает сбрасывать спортивные трусы и натягивать лосины"""....яп глянула на процесс...Харо в лосинах и берде/бритый...прям Зигфрид...или лебЯдь....умирающая,канешна...

2018-04-06 в 00:22 

koricayu
Всё не то чем кажется ,и не наоборот.@__@
...Маркс,каг жертва барбершопа....Спасиба,што потушили....

2018-04-06 в 00:27 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
koricayu, огненный коллаж, чета я к такому йети Харольду не привыкну никак:gigi:

2018-04-06 в 15:12 

noel64
koricayu, ..Маркс,каг жертва барбершопа....Спасиба,што потушили...
"видала я эту Италию на карте - сапог сапогом", но тоже, видать, не без иронии уже

2018-04-06 в 17:07 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Вместо лосин():crazylove:

2018-04-06 в 17:20 

noel64
Вместо лосин вспомнилось из детства - вместо шляпы на ходу он надел сковороду..:hi2:

2018-04-06 в 20:22 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
а глаза у него добрые и смешинки в них...

2018-04-08 в 15:06 

koricayu
Всё не то чем кажется ,и не наоборот.@__@
.....ну чотам,не воскрес?.....малоле,очередное чудо с явлением....

2018-04-08 в 16:25 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
koricayu, Вечно живой) тут папо на семита древнего похож:gigi:

2018-04-08 в 16:29 

Svesha_8
Мне нравится это фото, здесь Харольд какой-то очень удовлетворённый

2018-04-08 в 17:53 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Svesha_8, какой-то очень удовлетворённый
бум считать хоть умиротворенный, в контексте с Картохой можно быть и удовлетворенным:lol::lol:

2018-04-08 в 19:07 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
все равно Харо прекрасен...хоть бывает и ужасен и ленив и черти что еще..но - Прекрасен...:dance:

2018-04-09 в 08:38 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Все таки странно, что по фестам возить Суккуба собираются, а на Имдб повесить лень инфу) может и до Китая доедут:gigi:

2018-04-09 в 10:46 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
juliamay, может не уверены что доделают...сколько уже кину эту Фей снимает???

2018-04-09 в 11:00 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Киннимини, вроде с начала августа уже снимают. но это же не продукция мейджора, когда настроение у жениха было так и снимали стопудово:gigi:

2018-04-09 в 11:26 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
juliamay, а настроение у нас непредсказуемо в принципе...на результат прям завтра можно не рассчитывать...))))

2018-04-10 в 10:11 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
высиживаем суккуба

2018-04-10 в 17:05 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
и ЦМОК:lol::lol:

2018-04-10 в 21:46 

Mirt269
juliamay, чтото странное он там цмокает:-D

2018-04-10 в 23:28 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Mirt269, странное он там цмокает Чужого хех:crzfan:

2018-04-11 в 00:10 

Mirt269
juliamay, Чужого чужой чужого,ага)))))

высиживаем суккуба. Ещё вчера фоту с жабой эту видела,но не получилось загрузить свою. Были в воскресенье в сосновом бору,так этих жаб там на каждом шагу,как то вспомнилось сразу))))))
читать дальше

2018-04-11 в 09:08 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Mirt269, потрясные жабочки))) толстенькие как крендельки:crzdrink:

2018-04-11 в 09:13 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Иде наш то крендель? наверно бороду до колен отрастил:-(

2018-04-11 в 09:16 

Sobaka63
Ну вот скотти щетает, что его друг отельным бизнесом занялся :D


2018-04-11 в 09:37 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Sobaka63, Ну вот скотти щетает, что его друг отельным бизнесом занялся где взял номер - в Гейле_:gigi: ржака - Гейл же шторм по американски

2018-04-11 в 10:03 

fittonia
Грех предаваться унынию, когда есть другие грехи.
Sobaka63, Ну вот скотти щетает, что его друг отельным бизнесом занялся Скотти паршЫвец знает, чем нас женсчин взбудоражить. Подкидывает разные штучки про дружбана. Жаль што у нашево не такой нрав-вот веселуха былы бы :-D:crzfan:

2018-04-11 в 10:13 

Sobaka63
fittonia, Жаль што у нашево не такой нрав-вот веселуха былы бы
Да была же, это мы опоздали. А так веселил палату, старалсо))
Мне вот интересно, явится ли на спект к рэндику? Или только если остальные кафовцы поедут?:eyebrow:

2018-04-11 в 10:32 

fittonia
Грех предаваться унынию, когда есть другие грехи.
Sobaka63, явится ли на спект к рэндику Будем жить в ожидании щастья, по идее должон...но...хз:small:

2018-04-11 в 10:46 

fittonia
Грех предаваться унынию, когда есть другие грехи.
Sobaka63, Для Рендольфа-это спектакль-прорыв, а главная роль в нем тем паче. Мне хочется верить, что приедут и поддержат, тем более отношения между ними всеми сохранены до сих пор.

2018-04-11 в 10:56 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Если спектакль не в ЛА скорее всего не придут, если только с оказией:alles:

2018-04-11 в 11:08 

fittonia
Грех предаваться унынию, когда есть другие грехи.
juliamay, Если спектакль не в ЛА скорее всего не придут, если только с оказией Спектакли только в Беркли. 6 часов езды из ЛА. Народ вон из Лондона летит, хотя фанаты-тот еще замес...:yes:

2018-04-11 в 11:16 

Sobaka63
fittonia, Спектакли только в Беркли. 6 часов езды из ЛА. Народ вон из Лондона летит
Ууу, ну все пропало тогда. Поди, не потащатся.
Хотя в жизни всегда есть место подвигу:eyebrow:

2018-04-11 в 11:18 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
Гейл побрицца-то не хотит - а тут 6 часов ехать....не поедет он Рэндика поддержать. паразит.

2018-04-11 в 13:26 

koricayu
Всё не то чем кажется ,и не наоборот.@__@
Mirt269, juliamay, чтото странное он там цмокает:-D......Чужого хех:crzfan:""""""......насос,я полагаю.....)))))

2018-04-11 в 15:37 

koricayu
Всё не то чем кажется ,и не наоборот.@__@
...яп глянула...тенор справа,Папо слева,Скотти задним планом....Позовут-поедет...мне таг кажеццо..Но узнаем ли мы об этом-другой вопрос))))

2018-04-11 в 16:41 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
koricayu, вся надежда на Скотти....что поедет и что зафотает)) и нам всем покажет))) вместе с окресностями... за Детку порадоваться только - и любовь тебе и спектакля...)))

2018-04-11 в 16:45 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Раньше еще Мишка Клуни таскалась по премьерам, сейчас чуток завяла:gigi:

2018-04-12 в 22:39 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
Целый день ничего не думала,а счас озарило...Вот Клуни Жоржик - за писдисят уже все успел - жениться и разродицца..двойней. а тоже уже никто не ожидал..может и Гейл тоже в 50 каааааак нас удивит...??? ну и в фильме снимется большобюджетном.....

2018-04-12 в 23:03 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Киннимини,да не тут не тот случай, совсем Харольд из обоймы выпал, пусть на вторых третьих ролях, но надо в сериалах мельках, шоубизнес жестокая вещь увы:-(

2018-04-12 в 23:04 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Джим Керри вон как радикально сменил амплуа, но он так или иначе на слухучитать дальше:rezh::rezh:

2018-04-13 в 15:19 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
juliamay, да не тут не тот случай, совсем Харольд из обоймы выпал, пусть на вторых третьих ролях, но надо в сериалах мельках, шоубизнес жестокая вещь увы:-(

не, ну пока пациент скорее жив чем...фильму ж доделывает Фей..глядишь и сериальчик какой подойдет...верю я еще в Несравненного....отчаянно верю..

2018-04-13 в 20:19 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Киннимини, Я только за) ещё бы он уебанские бороды до колен не ростил 😛

2018-04-13 в 22:59 

koricayu
Всё не то чем кажется ,и не наоборот.@__@
..релакса вам к викенду ...

2018-04-13 в 23:18 

koricayu
Всё не то чем кажется ,и не наоборот.@__@
От Кысяши(сперла,сорри,Кысяш))) бяки-буки,валеты 6×9..короли козырные))))

2018-04-13 в 23:27 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
juliamay, да эти бороды сейчас - на каждом втором...на улицу выхожу -как блин в ауле каком проживаю, или в 16 веке россиянском и Петра 1 не случилось в истории....

2018-04-13 в 23:28 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
koricayu, картина прелесть............

2018-04-13 в 23:32 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
koricayu, Это поза валета! :gigi: пики бы правда Брайну больше подошли, Кусик прелестно:crzdrink:

2018-04-14 в 01:41 

koricayu
Всё не то чем кажется ,и не наоборот.@__@
.. ну и исчо немного приятностей,освежить т.с.

2018-04-14 в 01:46 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
koricayu, что за композиция в кубике????

2018-04-14 в 01:54 

koricayu
Всё не то чем кажется ,и не наоборот.@__@
Киннимини, извини,в моем бардаке не обозначено...просто пестня

2018-04-14 в 01:57 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
koricayu, извини,в моем бардаке не обозначено...просто пестня
нахально - но спрошу - а нет файла с песней этой?? прям растащило меня с нее...а кубик как скачать - не в курсе..

2018-04-14 в 02:04 

koricayu
Всё не то чем кажется ,и не наоборот.@__@
Киннимини, таки есть,канешна,на гаджете сохранен же...куда послать?))))

2018-04-14 в 02:06 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
koricayu, на умыл наверное??

2018-04-14 в 02:23 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
koricayu, извини,в моем бардаке не обозначено...просто пестня

это Autumn Leaves
Eva Cassidy

2018-04-14 в 02:47 

koricayu
Всё не то чем кажется ,и не наоборот.@__@
Киннимини, ..охота пуще неволи...)))

2018-04-14 в 02:52 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
koricayu, это да...все расслышивается тут же..и находится...)) эти чертовы БиДжи...........)))

2018-04-14 в 03:05 

koricayu
Всё не то чем кажется ,и не наоборот.@__@
Киннимини, ..тема зашла же..)))..я по музыке феячу,если чессно,нужен фон)))

2018-04-14 в 03:09 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
koricayu, нужен фон??

2018-04-14 в 03:12 

koricayu
Всё не то чем кажется ,и не наоборот.@__@
Киннимини, )))ну да,музыкальный...но эт мои тараканы)))

2018-04-14 в 03:15 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
koricayu, мне очень - 2 Маши - Не Буди
попсово конечно...

2018-04-14 в 03:17 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
koricayu, Я люблю того, кто не придет Ночные Снайперы

2018-04-14 в 03:18 

koricayu
Всё не то чем кажется ,и не наоборот.@__@
Киннимини, )))попробуй сама)))все когда то с чего то начинали)))качни кубик,видюшки и уперед!...эт помогает штонить навыражовывать иногда...Облегчает,зуб даю🤣😃🤣😃🤣😘😘😘

2018-04-14 в 03:21 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
koricayu, моя настоящая фамилие - Жопорученко....проверено...на школьныхзаданиях ребенка..как-то -сделатьбуктрейлер, или презентацию)) собрать матерьял - это да, а вот складывать в красоту -это папа у нас...))) просить его сделать мне по Квирам что-нибудь -это канешно форт Байярд будет..)))))

2018-04-14 в 03:24 

koricayu
Всё не то чем кажется ,и не наоборот.@__@
Киннимини, нихто и не просит,феячь чего душа просит)))

2018-04-14 в 03:41 

Mirt269
Облегчает,зуб даю Киннимини, эт очень быстро делается,и музычку любимую по кругу можно слушать))) Сложней всего кадры подобрать только. Вот тоже хочу очень,но не могу совсем кадрики подобрать никак к пездне((:gigi:

Снайперы,но другая песенка,и моментик первый попавшийся))

2018-04-14 в 10:51 

noel64
Разговаривала в среду с А. Литвиным.. Среди прочего, зашла речь о GHIII.. Прогнозирует в этом году ему подъем.. Штош, пожывем, увидим.. или не увидим

2018-04-14 в 23:54 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Харольд в кренделях:crzfan:

2018-04-15 в 14:54 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Народ весь по грядкам разошелся:eyebrow:

2018-04-15 в 21:44 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
juliamay, тепло же..)))) посмотрела я намедни Кафе Атитьюд...ну..мне Гейл там понравился...:D

2018-04-15 в 23:19 

Sobaka63
У элстер на сайте апдейты какие-то, дат нет, поэтому неясно. Но, кажется, постера этого не было? Или был, но похожий?



И объявление о грядущем предзаказе блю рэй. Тоже не помню, давно висит или счас обновили

Order soon: THE BEING EXPERIENCE: THE PROLOGUE on blu-ray to see the full installments of The Prologue No. 0-6 in high resolution, including It's Okay to Be Afraid and the never before released installment The Game, featuring Gale Harold. This limited edition blu-ray also will include extras and a music video. Available for pre-order soon.

2018-04-15 в 23:30 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Sobaka63, постера точно не было, Харо как из ямы вылезает, в бомбоубежище сидит:gigi и объявы о предзаказе не было, но вообще интересно покупка кота в мешке, епт, только фанатки ломанутся

2018-04-15 в 23:39 

Mirt269
Sobaka63, juliamay, постер точно был,обрезанная у меня на аве ещё стояла,с года 2016.На счёт этого обновления не помню совсем,но они у неё очень уж часто))

2018-04-16 в 01:10 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Mirt269, Хм помню где он с руками, но может и запамятовпла от бесконечного творческого процесса Дженнферки 🐑🐑

2018-04-17 в 10:23 

ponka73
В действительности все иначе, чем на самом деле.
Кысяша, как всегда, гениальна в своем творчестве) Афигенная работа

2018-04-17 в 22:04 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Футурик ты еще собираешься в ЛА? :crzfan:

2018-04-19 в 09:09 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Эй народ куда все смылись, как же судьба папо???!:eyebrow::eyebrow::eyebrow:

2018-04-19 в 11:28 

otona1987
Надо верить, а не искать доказательства
папусик-кренделюсик, как ты там без нас? не скучаешь по Рендику и курятнику?

URL
2018-04-19 в 11:32 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
otona1987, бороду из тоски ростит:gigi: Рэндя вон с ряжеными в постелях скачет

2018-04-19 в 13:06 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
Бросил нас всех папо....и удалился не иначе в скит....:weep2:

2018-04-19 в 13:10 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Киннимини, а как же Фейкино кино??? еще может покатается по задрипанным фестам

2018-04-19 в 13:23 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
juliamay, Фейка тоже пропала...малчит, нигде ни фоты процесса, ни намека на движуху дальнейшую...

2018-04-19 в 13:49 

Svesha_8
А хде у нас апрельские именинники - Доня и Оля?

2018-04-19 в 14:01 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Оля в отпуске:hash2: Доня чета приболела. но мы из взадним числом поздравим

2018-04-19 в 14:23 

Svesha_8
Ну тогда с Днём Рождения! :pozdr: И здоровья побольше! :pozdr3: А также любви, весны и тепла! :red::flower: Может, заглянут сюда

2018-04-19 в 22:48 

koricayu
Всё не то чем кажется ,и не наоборот.@__@
...и снова рубрика Штобы помнили...парт уно
...и парт дуо

2018-04-19 в 22:52 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Svesha_8, у Олика же заблокировали дайри в Казахстане, тока вспомнила, ей теперсуда с трудом продираться):eyebrow:
koricayu, блин ну ни на кого он так не смотрит, разве на Скотта или Питера? это взгляд старого (в хорошем смысле) любовника, все реакции:crzfan:

2018-04-21 в 12:39 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
juliamay, я блин всякогоначиталась...тут насмотрелась и уже сама верить начинаю что было что-то..))))))))))))))))))))))))

2018-04-22 в 13:04 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
koricayu, третий день смотрю эти парт уно-дуо.... и фиг пойми - млею пачему-то...эх...поздно меня все это застукало и поразило...Папо ушел в глухое подполье...но есть мнение что не выглядит одиноким, а вполне залюбленным и занеженным... про кино - опять тишина... одна радость - Рэнди в театре отрывается))
Как во всем этом выздоравливать????хз.........

2018-04-22 в 13:07 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
палате - спасибо...читаю архивы и ухахатываюсь...как вы папо и детку все же любите офигенски)))

2018-04-22 в 13:12 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
были когда-то времена...давно и почти что неправда....

2018-04-22 в 17:22 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
В это время Харольд в футбик играл) эх блин точно были времена

2018-04-22 в 19:43 

koricayu
Всё не то чем кажется ,и не наоборот.@__@
Киннимини, нуу,я то тоже к концу явления нарисовалась))Живой Папо мимо прошел...кроме Джулега и не осталось никого...даж дохтур забил...и тебя вылечат"")))

2018-04-22 в 21:08 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
koricayu, я тут именно из за тех лихих времен, никогда так не ржала, это был такой кайф, вроде как чувство ностальгии:crzfan:

2018-04-22 в 21:19 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
Хоть бы молния в Арболаде в пень платанный шарахнула...что б папо встрепенулся...

2018-04-22 в 22:07 

koricayu
Всё не то чем кажется ,и не наоборот.@__@
Киннимини, ..на те пилюльку...)))

2018-04-22 в 22:40 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Интересно будет ли междусобойчик со сбором средств в сентябре в Лондоне? чета вообще как шпионы:alien:

2018-04-22 в 22:48 

koricayu
Всё не то чем кажется ,и не наоборот.@__@
..примерно таг ...в образе...

2018-04-22 в 23:07 

koricayu
Всё не то чем кажется ,и не наоборот.@__@
...или таг...

2018-04-23 в 19:34 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
koricayu, ой....были времена...БиДжи....любовь-морковь....теперь даже неизвестно - соберется ли кто на спектакль в Рэндику..

2018-04-23 в 19:37 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
juliamay, Интересно будет ли междусобойчик со сбором средств в сентябре в Лондоне? чета вообще как шпионы
все места наверняка заняты...перфоманс же..обещан..

2018-04-24 в 11:12 

otona1987
Надо верить, а не искать доказательства
У меня запись такая есть Дневник ведется с: 21.01.2011 , а это уже стаж с выслугой ясчитаю. Лучшие годы харольду отдала...:poka:

URL
2018-04-24 в 11:23 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Лучшие годы харольду отдала... он тоже сначала отдавал, потом старый стал, мышей не ловит и спина болит

2018-04-24 в 11:31 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
Вселенная готовит нам сюрприз....:vict:

2018-04-24 в 21:41 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
творчество почти как мое настроение

2018-04-25 в 21:12 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
я вот что подумала...Морганыч такой ведь скрытный и спрятанный весь...так может у него уже и жена есть и трое детишек??? Он ведь как Штирлиц шифроваццо насобачился...что ему семью спрятать и не светить - раз плюнуть...:duma2:

2018-04-25 в 23:41 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Киннимини, и даже несколько внуков):gigi:

2018-04-26 в 00:22 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
juliamay, не...внуков уже труднее скрыть)))))))))

2018-04-26 в 00:32 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
Посмотрела сейчас Отцы и дети. Гейл там очень даже.....понравился мне фильм сам..и Эллиот..и нежность..

2018-04-26 в 12:33 

otona1987
Надо верить, а не искать доказательства
Киннимини, Когда ему женицца то? Он то с Яркой, то с Саклофски, прям бабник какойта.

URL
2018-04-26 в 12:38 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
otona1987, на паследней свадьбе с Хуго был.. и бабы вакруг замужние уже все были...так что самае то жениццо ему опять.. прям вот подруга моя на фото его посмотрела и говорит - одинок человек,а так красафчик..

2018-04-26 в 12:44 

otona1987
Надо верить, а не искать доказательства
Киннимини, подруга моя на фото его посмотрела и говорит - одинок человек ДА? А вот мой знакомый посмотрел и сказал, указывая на Гейла, что он гей. Сабака Об одиночестве в те времена не думали.

URL
2018-04-26 в 12:47 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
otona1987, а я лошара - кроме бороды, глаз и морщин вокруг них - ничо больше не увидела... в геях я ваапще не разбираюсь..пока канечно прямо не скажет человек..))

2018-04-26 в 13:32 

Svesha_8
одинок человек,а так красафчик.. Он своим одиночеством не тяготится, а, я б сказала, наслаждается

2018-04-26 в 13:36 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
Он своим одиночеством не тяготится, а, я б сказала, наслаждается
да и одинок ли он?? вот тоже вопрос....)) с его искусством шифроваться.. а и вапще - Клуни тоже наслаждался...теперь - щасливый муж и отец))

2018-04-26 в 18:46 

koricayu
Всё не то чем кажется ,и не наоборот.@__@
...сюда покладу?...не в тему,но барахолки-ни-о-чем нет же..чот на ностальжи пробило,пестни деццтва т.с. ))

2018-04-26 в 20:17 

koricayu
Всё не то чем кажется ,и не наоборот.@__@
...хе-хе..

2018-04-27 в 17:34 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
Чего-то я так соскучала по Гейлу, мать его,Харольду...хоть бы отметился где...рак-отшельник..

2018-04-28 в 23:16 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Где это Харольд тусил? @galemharoldiii hey Gale! Great meeting you last week at the . Should I see Chappaquiddick??

Язык твита: английский. Переведено с помощью Microsoft
@galemharoldiii Эй, Гейл! Отличная встреча на прошлой неделе в Arclight. Должен ли я видеть чаппакуиддикк??

2018-04-28 в 23:18 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Arclight это вроде крутого кинотеатра www.arclightcinemas.com

2018-04-28 в 23:22 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
вот это чтоле смотрел политическая драмаen.wikipedia.org/wiki/Chappaquiddick_(film):gigi:

2018-04-29 в 02:00 

Mirt269
juliamay, фильма для либералов что ли?))) Он запросто на нём и мог быть) home.cableone.net/news/read/category/Film/artic...

2018-04-29 в 09:01 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
juliamay, ну вот, папо ходит в кино...я ж говорю - живет полноценной жизнью, просто никто не светит..

2018-04-29 в 10:50 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
:gigi::gigi:Why Every Liberal Should See ‘Chappaquiddick’ - все папо самый либеральный либерал. жалко уже никто на демонстрации не таскает:crzdrink:

2018-04-29 в 23:21 

koricayu
Всё не то чем кажется ,и не наоборот.@__@

2018-05-03 в 13:49 

Sobaka63
Фея сообщает, что кин закончен и он прекрасен:

I am SO LUCKY to have the best team working on my short fantasy horror film, THE BETROTHED (formerly The Engagement).....
The film sounds AWESOME!!! And it's DONE!!!

2018-05-03 в 14:26 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Sobaka63, ну чо бум ждать Жениха на выданье, могла бы и фотку кинуть с Харольдом в честь знаменательного события:gigi:

2018-05-03 в 23:26 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
И что дальше с кино то ? вякнула и в кусты тетка Фея?

2018-05-08 в 23:51 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Слабая ниточка на ИМДб инфа появилась у Харольда - The Betrothed (Short) (completed)
Eric
плюс
Cast
Credited cast, sorted by IMDb STARmeter:
Gale Harold Gale Harold ... Eric
Erika Thormahlen Erika Thormahlen ... Sophie
Dave Shalansky Dave Shalansky ... Jim
Mickaela Tombrock Mickaela Tombrock ... Ghost 1
Zoe Anastassiou Zoe Anastassiou

Runtime: 22 min
Color: Color
See full technical specs »

An advertising executive, engaged to be married, is convinced he's being stalked by a succubus, but is afraid to tell his fiancée for fear of being labeled insane. But are his experiences real or just wild dreams stemming from the prescription drugs he's pushing?
вот и вся инфа:eyebrow:

2018-05-09 в 00:44 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
juliamay, все лучше ниточка чем ничего............

2018-05-09 в 01:19 

Mirt269
Хоть что то,ещё и 22 минуты)))

2018-05-09 в 11:00 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Как она с этим собирается по фестам ездить загадка) ни фоток ни постеров

2018-05-09 в 16:44 

Sobaka63
Увидела сегодня в тви:

@Folk4QAFReunion I don't know if you know about this, but Sharon was a guest on a podcast last week. In it, she says the QAF cast got together for a photoshoot for (I think) Entertainment Weekly last week - could something be in the pipeline?:

Я послушала запись, Шерон говорит, что да, встречались с кастом в прошлый понедельник, сделали фото/или фотошут и если я правильно поняла, это будет в entertainment weekly , который выйдет 8 июня.
Кто был из каста, непонятно, правда.

2018-05-09 в 19:43 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Sobaka63, ну Брайан должен быть, скоро уже должны фотки появиться, неужели сбреет окладистую лопату??? 👍

2018-05-09 в 19:52 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
Sobaka63, может это про ужин 4 мая, где Шэрон была со Скоттом Лоуэллом???

2018-05-09 в 20:37 

Sobaka63
juliamay, хз, будет он там ваще или нет. Это ещё при условии, что я правильно поняла.

Киннимини, она там говорит, last Monday, т.е это 30 апреля получается.

2018-05-09 в 20:40 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
Sobaka63, короче, видимо наметилась движуха какая-то...и нам стоит смотреть в оба - что бы не пропустить...Явление..

2018-05-09 в 21:02 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
А как де Рэндик?/он же весь в работе? Главный герой :eyebrow:

2018-05-09 в 21:25 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
juliamay, и Рэндик успеет..у него свободные дни есть..

2018-05-11 в 06:26 

Sobaka63


В Торонто, кажется.

2018-05-11 в 07:25 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
Sobaka63, Фото из Торонто от Скотта Лоуэлла, который шутит: "НАДА с таким восторгом выпускает наш новый горячий сингл: "Zilch". Надеюсь вы, ребята, откопаете его."

2018-05-11 в 07:25 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
Шэрон написала, что она "в Торонто со своими мальчиками Питером Пейджем, Скоттом Лоуэллом и Гейлом Харольдом. Столько любви и смеха". Скотт в ответ: "Вы всегда будете нашим солистом, мадам"

2018-05-11 в 07:29 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
На вопрос, что они там делают Скотт ответил: "Helping the folks at @SeeTorontoNow welcome the @IGLTA Convention to #QAF ‘s adopted home #Toronto !"

2018-05-11 в 07:38 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
juliamay, не сбрил бороду наш паразит....ну и фиг с ней, главное - выбрался в люди..

2018-05-11 в 07:46 

noel64
Побреют, стрижечку сделают, заставят 15-20 фунтов сбросить, на тренажерчиках поумирать - и всё, опять огурец

2018-05-11 в 07:52 

Sobaka63
noel64, да он с виду и так в норм форме, вот только борода неистребима:eyebrow:

Рэндик поди тоже с ними поехал бы, если б не спект

2018-05-11 в 07:59 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
всего лишь гости на www.iglta.org/convention/
типа свадебные генералы...никакого проекта. поэтому и борода не сбрита...поправился наш Прекрасный и Великолепный...

2018-05-11 в 08:03 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
всего лишь гости на www.iglta.org/convention/
типа свадебные генералы...никакого проекта. поэтому и борода не сбрита...поправился наш Прекрасный и Великолепный...

2018-05-11 в 08:06 

Sobaka63
Киннимини, ну да. А ты думала, продолжение квиров снимать собрались?))

2018-05-11 в 08:08 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
Sobaka63, да. первые минуты три....даже сердце замерло....потом вздохнуло,отмерло и дальше пошло....))

2018-05-11 в 08:50 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
а всеж кайф увидеть их вместе..хотя б и так..

2018-05-11 в 10:43 

otona1987
Надо верить, а не искать доказательства
НАДА — это наш опосредованный вопль в иносферу, NADA больше фоток, NADA больше работы, NADA красоты и ума, а не бороды и вина.:dozor:

URL
2018-05-11 в 10:46 

otona1987
Надо верить, а не искать доказательства
где Шэрон была со Скоттом Лоуэллом Это свадьба? Скотт женился на какой та подружке Шерон?:hmm:

URL
2018-05-11 в 10:52 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
otona1987, а может сватали кого??? кое-кого)))))

2018-05-11 в 11:03 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
otona1987, скажи спасибо что без кепки!!!!!!!!!!:crzjump2:

2018-05-11 в 11:04 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.

2018-05-11 в 11:08 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Что то брюхо отрастил Божественный в добавок бороде :hash2: и боты замшевые живые ) а с мероприятия фотки тоже будут?:gigi:

2018-05-11 в 11:11 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
не жди....одну эту фоту все они перепостили друг у друга и обрезали)))

2018-05-11 в 11:16 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
не жди....одну эту фоту все они перепостили друг у друга и обрезали)))

2018-05-11 в 12:09 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Киннимини, Ну Питер любит пиарится может ещё будут фотки)😕 а че его не брили для сессии в Ентертеймент викли?

2018-05-11 в 12:16 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
juliamay, не дался)))) строкой вписал отдельной в райдер - не брить!!!! :duma:

2018-05-11 в 14:18 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
может шутинга еще не было? больно дико выглядит секс символ? The Great @SharonGless recently did a podcast and, with a few of her friends, @ThePeterPaige @scolo @galemharoldiii #GaleHarold, did a photo-shoot for #EntertainmentWeekly. Hello to all and hello @Showtime and @Netflix. Can you feel us? Please #ReturnQAF

2018-05-11 в 14:25 

Sobaka63
juliamay, послушай сама, я инглиш на слух хуже понимаю. Может, не так поняла, канеш. Но послышалась last Monday.

2018-05-11 в 15:08 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
НАДО продолжать возмущать ноосферу....!!!!!!!!!!!

2018-05-11 в 16:59 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Еще фотка, другой ракурс и поближе:crzfan:

2018-05-11 в 17:02 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Шерон стала выглядеть как их ровесница :lol::lol::lol:

2018-05-11 в 17:06 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
а правда - Харо побрить. погонять недельку на трени - и красава же...да и сейчас все равно красава...я похоже смирилась с бородой..

2018-05-11 в 17:07 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
а шея длинная у Морганыча................

2018-05-11 в 17:47 

Svesha_8
Морган царя напоминает из Ивана Василича, а Шерон вообще не стареет

2018-05-11 в 17:56 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Svesha_8, только тот сухой был, а папо такой пышненький круглый:crzfan:

2018-05-11 в 17:57 

fittonia
Грех предаваться унынию, когда есть другие грехи.
Да, время отдохнуло только на Шарон, остальных поистрепало. Хотя Питер импозантен, Скотт просто милый, а Гейл...может мы многого от него хотим, поэтому и разочаровываемся?:small:

2018-05-11 в 18:09 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
fittonia, человек совсем на своей волне и это все заметнее как то так, ну что не тому такая внешность досталась, не первый раз такая причуда природы:gigi:

2018-05-11 в 18:26 

fittonia
Грех предаваться унынию, когда есть другие грехи.
juliamay, Кто-то здесь у нас высказывался, что внешний вид-зто его внутреннее состояние. Полностью с этим согласна. И да, жаль. Такая фактура, мог бы до сих пор блистать, какие его годы? Но как-то поник и померк.:wow2:

2018-05-11 в 18:39 

noel64
Может решил, что пора из графа Монте Кристо в управдомы переквалифицироваться? Переходил бы на тренерскую работу - попробовал бы типа в актерских школах зацепиться, мастер-классы какие, вот и реализовал бы желание трансляции своего внутреннего мира во внешний, глядишь и ожил бы

2018-05-11 в 19:07 

fittonia
Грех предаваться унынию, когда есть другие грехи.
noel64, вот и реализовал бы желание трансляции своего внутреннего мира во внешний, глядишь и ожил бы
Я не в курсе (многого не знаю), почему он свою театральную карьеру оставил, вот бы где мог реализоваться? Со временем стала склоняться к бытующему в палате мнению, что ему все в лом и вполне устраивает действующее положение вещей. Хотя ролей в театре для него было бы множество...а уж какой бы из него Прайор Уолтер мог бы получиться (только в молодые годы) И еще бы партнера ему под стать. У него драматизм хорошо получается изображать, и народ проникается, когда приходится изображать злой рок при внешней привлекательности. Гарфилд очень этим цепляет.

2018-05-11 в 19:15 

noel64
fittonia, что верно, то верно.. может ему в лом чужой мир транслировать?

2018-05-11 в 19:27 

noel64
По мне, судя по его где-то умиротворенному виду, у него есть какие-то внутренние достаточно крепкие якори, и они мало завязаны как на внешний вид, так и на экшн в социуме

2018-05-11 в 19:28 

fittonia
Грех предаваться унынию, когда есть другие грехи.
noel64, может ему в лом чужой мир транслировать?Хорошо охарактеризовала актерскую профессию, но так в этом же и суть. Значит все устраивает, да и вершина уже была достигнута. Так, для себя снимается в 22-минутных проектах в угоду своему актерскому эго и по зову подружек-режиссершь:crazylove:

2018-05-11 в 19:39 

noel64
fittonia, согласна, пущай уже тогда с какой другой достойной вершиной определился бы и шлепал, а мы по-дружески его бы поддержали :pozit:

2018-05-11 в 19:49 

fittonia
Грех предаваться унынию, когда есть другие грехи.
noel64, пущай уже тогда с какой другой достойной вершиной определился бы и шлепал, а мы по-дружески его бы поддержали А он, судя по всему и определился. Это ж мы от него чего-то там хотим:nun:

2018-05-11 в 19:59 

noel64
Да.. Уж.. К сожалению, наши желания не совпадают с его возможностями удовлетворить его и наши - диаметрально противоположные - желания:(

2018-05-11 в 20:18 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
,Харольд мутирует в бурундука :crzgirls:

2018-05-11 в 20:30 

Svesha_8
juliamay, Скорее в хомяка, бурундук слишком активный, у меня дома живёт, колесо крутит с утра до вечера - достал уже всех

2018-05-11 в 20:39 

noel64
Svesha_8, точно, точно это ж от слова home:hamp:

2018-05-11 в 20:46 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Svesha_8, не Харольд, Хомярольд :hash2:

2018-05-11 в 20:51 

fittonia
Грех предаваться унынию, когда есть другие грехи.
не Харольд, Хомярольд
Вот и определились:-D:-D:-D

2018-05-11 в 21:02 

Аленка-смышлёнка
на последней фотке, мне кажется, или на стене за ними написано QAF , и колер то какой радужный. кто-то постарался:crzwoopie:

2018-05-11 в 21:10 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
Аленка-смышлёнка, они на конференции лгбт-туризма. видимо как приглашенные гости-звезды известного сериала.

2018-05-11 в 21:27 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
какие же мы, дженщины,все-таки вредные создания.....нет фото и новостей - ой как плохо, ах он такой сякой, зарылся в нору, и сидит себе,нас не радуя....Появились фото и какие-то новости - ноосфера решила нас чуть побаловать - опять не так...и борода кошмар, и пухлый стал, и поник и поблек- то он, и хомяк, и бурундук...вот счас ноосфера-то кааак разозлицца...и будем торчать вожиданьях..спокоен Харольд, и видимо всем в жизни своей удовлетворен... Вершина у него была. внимание было - аж видимо до отврата, захочется поиграть - подруги есть с псевдоартхаусами своими..пусть и на 22 минуты.. сходить съездить есть куда, Рэнди пристроен..а наши желанья - они только наши. Харольду не известны и вряд ли были б интересны...
Давайте радоваться тому что есть))))) Я подруге последнее фото подсунула - так она Геличку сразу выделила..ПРиятный какой мужчина,сказала, влекущий и есть в нем что-то теплое...вот так-то!!!:vict:

2018-05-11 в 21:37 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
мужчина,сказала, влекущий я конечно прочитала "вялотекущий":eyebrow::lol::lol:

2018-05-11 в 21:40 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
juliamay, да кто бы сомневался....:crzfan:

2018-05-11 в 21:55 

noel64
вялотекущий Хомярольд.. О-О-ООО :kaktus:

2018-05-11 в 22:06 

noel64
С необычным вопросом, возможно, обращаюсь к старожилам палаты: кто-нибудь знает (слышал, видел, читал, приснилось..) - откуда у Харольда предки (в смысле,не родители, а корни)?:duma2:

2018-05-11 в 22:33 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
noel64, он сам говорил на коне в Болонье в 2012 году, что валлийско-голландских кровей, папашка голландских, а мамашка Нэнси валлийских:gigi:

2018-05-11 в 22:55 

Kysachaya
"Неистовый Виссанрион хуйдожественного жанра" (с)
Я тут у ноосферы узнала, как остальным удалось притащить Гейла на тусовку=) Извините за качество картинки, я считаю, идея тут главное.

2018-05-11 в 22:58 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Таким пухляком он был в 2006_) как раз у Фейки снимался

2018-05-11 в 23:01 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Кусичек отлично!:crzfan::crzfan::crzfan::crzgirls::crzdrink: вечером в куплете

2018-05-11 в 23:02 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
Kysachaya, вау!!!!!!!!!!!!!!!! ох и трудная эта работа....из болота тащить Гейла в Торонто...............

2018-05-11 в 23:04 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
juliamay, гладенький какой Гейличек..прям укусить хочецца:crazylove:

2018-05-12 в 05:31 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.

2018-05-12 в 05:36 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.

2018-05-12 в 05:39 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.

2018-05-12 в 05:40 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
и да - пояс косичкой ЖИВ!!!!!!!!!!:crzjump2:

2018-05-12 в 05:52 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
2018-05-12 в 06:04 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
2018-05-12 в 06:09 

fittonia
Грех предаваться унынию, когда есть другие грехи.
Киннимини, Сколько радости с утра!:dance3:ЛГБТ-шные товарищи не забывают нашу компанию, и у чувака в твиттере рядом с Гейлом фото Брайана, чтобы помнили, т.с. Геля опять в своей, только ему понятной грусти, хотя кое-где и улыбается. От Шерон столько тепла исходит...И да, гейлоляжки-это отдельный пост:crazylove:

2018-05-12 в 06:12 

fittonia
Грех предаваться унынию, когда есть другие грехи.
Kysachaya, Как всегда отлично, еще и с юмором! А мне на ум до кучи фраза-помогите, хулиганы зрения лишают! :-D

2018-05-12 в 06:13 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
fittonia, я как чуйствовала - глаза продрала в 5-16 утра))))) В СУББОТУ!!))))))) слушай, я посмотрела - да не так он уж и поправился...

2018-05-12 в 06:29 

fittonia
Грех предаваться унынию, когда есть другие грехи.
Киннимини, да не так он уж и поправился... Есть немного, чуть живота наросло и щечки округлились. Но у него еще такой запас до этого лишнего веса при его шикарном росте, что думаю-он сумеет остановиться. Ляжки с утра меня взбудоражили, уж очень секси-пекси:wow:

2018-05-12 в 06:35 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
fittonia, с Гейлом ни в чем нельзя быть уверенным (это я про остановиться в набирании веса). Кино или сериал бы ему хорошие - и долой извечную печаль... а ноги у него - эт даааа......:inlove:
спасибо гей-туризму канады за виды нашего Несравненного...))))))

2018-05-12 в 06:42 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.

2018-05-12 в 06:51 

fittonia
Грех предаваться унынию, когда есть другие грехи.
Киннимини, Вон еще какой живой интерес вызывает у молодых девах, несмотря на седину в бороде. В волосах седины нет, видно подкрашивает. Сейчас приедет на Арболаду, и окрыленный встречей с друзьями влезет на тренажеры. А если и не влезет, да и ладно... Пока и так хорош, сама б прижалась...:gigi:

2018-05-12 в 06:55 

fittonia
Грех предаваться унынию, когда есть другие грехи.
Жаль, что они интерес в нем не вызывают. Вот такую бы молодую козочку заарканил бы и в стойло...

2018-05-12 в 06:57 

fittonia
Грех предаваться унынию, когда есть другие грехи.
Она бы в него жизнь вдохнула.

2018-05-12 в 06:57 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
fittonia, а может волосы не седеют пока)) деваха такая симпатишная)) и Гейл вполне как говориццо ебабельный, несмотря на бороду, седину в ней и немного пузика)) дай ему, Господи, новый сериал... который выстрелит)

2018-05-12 в 06:59 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
fittonia, девахи разные бывают..может какая уже и вдохнула)) интерес )) только для личного пользования..с миром делицца не желает) Гейлом, нашим Морганом, так сказать..

2018-05-12 в 07:00 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
эххх, Рэнди прям не хватает.....:shuffle2:

2018-05-12 в 07:04 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.

2018-05-12 в 07:04 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
чето меня бомбануло..Гелом.....сорри народ..)))

2018-05-12 в 07:13 

fittonia
Грех предаваться унынию, когда есть другие грехи.
Киннимини, Господи, новый сериал... который выстрелит)В 1000 раз склоняюсь к мысли, что его все устраивает. Просто живет по какой-то своей внутренней философии. К тому же нужные связи в киношном мире у него есть. В друзьях наших, близких принимал участие такой звездный режиссерский состав-там и Настоящий детектив, и Части тела, Тюдоры, Волченок и т.д., и т.п., и даже нашумевший Игра престолов. Плюс недавняя туса на свадьбе, режиссер тоже культовых сериалов. Не хочу опять копаться, помню только Милые обманщицы. Однако ему в кайф сниматься вот в таких коротких ситкомах типа керлинга, или суккуба.:rotate:

2018-05-12 в 07:22 

fittonia
Грех предаваться унынию, когда есть другие грехи.
Киннимини, девахи разные бывают..может какая уже и вдохнула)Иде гарящий взгляд??? Не, я за хорошую девицу, штобы взбодрила, штобы шевеление чуйств произошло. Уж мы то увидим, а так пока, как в песне-Одинокий мужичек за 50.(нашему еще пока нет, но скоро)

2018-05-12 в 07:25 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
fittonia, ну жизнь не стоит на месте...вот выбрался в поездку в Торонто... с людьми фоткается, расслаблен и без дурацкой кепки...ну может...и сериал случится?!... иногда жизнь делает круг и повторяет давние события в почти похожих местах, как заново проживаешь то что было давно - но уже сегодняшний..может и Гейл проживет еще один сериал как когда-то Квиров...?!..

2018-05-12 в 07:26 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
fittonia, а у него может скучающий взгляд по оставленной дома радости)))))

2018-05-12 в 07:29 

fittonia
Грех предаваться унынию, когда есть другие грехи.
Киннимини, а у него может скучающий взгляд по оставленной дома радости)))))Блажен, кто верует... Но я только за...:yes:

2018-05-12 в 07:31 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
fittonia, я думаю этот год нас удивит...)))

2018-05-12 в 07:35 

noel64
juliamay, Kysachaya, Киннимини, fittonia, всем-всем-всем девочкам огромное СПАСИБО за хорошее настроение с утра:flower::flower::red:

2018-05-12 в 07:39 

noel64
Киннимини, я думаю этот год нас удивит. вот и я о том же говорила.. будем посмотреть

2018-05-12 в 07:40 

fittonia
Грех предаваться унынию, когда есть другие грехи.
2018-05-12 в 07:43 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
noel64, это Гейлу спасибо - что поехал в Торонто..и тем кто его фоткает)))

2018-05-12 в 07:44 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
noel64, я во все глаза уже))))думаю что расставания с бородой мы тоже дождемся))

2018-05-12 в 08:00 

noel64
Киннимини, очень на это все надеюсь... вспомнилось, на девятое мая в прошлом году пошла в свою церковь (а до этого не была там год-полтора), а тут прямо с утра что-то, легко и радостно.. а там - частица мощей Матронушки- и это в нашей забытой Богом стороне..почему-то первое,что пришло в голову, попросила о помощи Харольду... может и в самом деле, выправится что-то.. Простите, разоткровенничалась тут

2018-05-12 в 08:04 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
noel64, да я то же самое делаю)) хотя назвать вот прям верующим человеком меня - язык не шевельнецца) возможно я вырасту из этого всего,что свалилось сейчас, но желать удачи и всего самого хорошего Гейлу буду всегда...но и подшучивать - то же...

2018-05-12 в 08:06 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
fittonia, подруге скинула фото Гейла с поклонницей - пишет мне - глаза у него одинокого человека...

2018-05-12 в 08:21 

fittonia
Грех предаваться унынию, когда есть другие грехи.
noel64, Киннимини, Знал бы Гейл, что народ здесь молится не только на него, но и за него. Говорю абсолютно искренне. Все таки в наших женщинах есть это неистребимое чувство сопереживания, заботы и душевности.

2018-05-12 в 08:22 

fittonia
Грех предаваться унынию, когда есть другие грехи.
Киннимини, подруге скинула фото Гейла с поклонницей - пишет мне - глаза у него одинокого человека.. И я о том же.:small:

2018-05-12 в 08:29 

fittonia
Грех предаваться унынию, когда есть другие грехи.
2018-05-12 в 09:00 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
fittonia, да вот такие мы чудилы....

2018-05-12 в 09:04 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
fittonia, песня..такая...искренне надеюсь что у Гейла не так..и он залюблен и занежен...

2018-05-12 в 09:56 

future15
длинношЕЕЕ
штобы шевеление чуйств произошлоfittonia,

Чтобы шевеление чего-нибудь не пропало

2018-05-12 в 10:40 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
посмотрела я на фотки еще....Гейл, мне кажется, заснул эмоционально в своей скарлупке. что-то разбудит - вернется он прежний..

2018-05-12 в 10:43 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Щечки прям розовые - хорошо поили и кормили геи :hash2: как же меня бесят эти штаны и боты, да все на нем Очаковских времён) нету денег на новое?/:-(

2018-05-12 в 10:46 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
juliamay, заметьте - он в них влезает и помещается - значит не пухлый:flower:

2018-05-12 в 11:07 

fittonia
Грех предаваться унынию, когда есть другие грехи.
Киннимини, песня..такаяДля себя ее определила, как мужская-страдательная. Конечно не совсем про нашего, собаки-то у него нет, зато есть дом в ЛФ, там вон неподалеку Анжелина Джоли поселилась, и хотя, как Джулег как-то высказалась за Арболаду-воронья слободка, но все ж таки...Хотя песня эта вовсе и не про дом, а тем более и не про собаку...
future15, Чтобы шевеление чего-нибудь не пропало Вот такая бы коза-дереза попрыгала бы на нем, и жизня бы заиграла (хорошие инстинкты еще никто не отменял):gigi:

2018-05-12 в 11:20 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
fittonia, Джулег просто давно не видела настоящих вороньих слободок))) Арболада вполне себе, если не брать во внимание домик самого Гейла...
Да хоть какая коза-дереза уже попрыгала бы...разогнала эту вселенскую грусть-печаль на челе Несравненного...:gigi:

2018-05-12 в 11:43 

fittonia
Грех предаваться унынию, когда есть другие грехи.
Киннимини, Вот-вот, напустил на себя старость, понимаешь ли... Рано еще, рано... Сама с себя ржу, ругаю, как собственного мужа.

2018-05-12 в 12:04 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
fittonia, я своего тоже гоняю))) иначе разленится и напустит ту же фигню на себя))надо что бы и Морганыча кто-та гонял))

2018-05-12 в 12:14 

koricayu
Всё не то чем кажется ,и не наоборот.@__@

2018-05-12 в 12:24 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
koricayu, ну все...

2018-05-12 в 12:30 

koricayu
Всё не то чем кажется ,и не наоборот.@__@
Киннимини, ....зря штоли постер дома держит....косплеит...может даж разговаривает с портрэтом...длинными арболадскими вечераме.........

2018-05-12 в 12:32 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
koricayu, а довайте ему в твиттер зашлем - пусть любуеццо еще сильнее.....самооценка опять же...

2018-05-12 в 12:41 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
koricayu, а довайте ему в твиттер зашлем - пусть любуеццо еще сильнее.....самооценка опять же...

2018-05-12 в 13:24 

koricayu
Всё не то чем кажется ,и не наоборот.@__@
Киннимини, )))хочешь-шли...я в эти игры больше не играю)))) да и картинга грубо наляпана,не шидевра явно)))

2018-05-12 в 13:28 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
koricayu, это надо в твиттере региццо)))не будем Гейлу слать не шедевры..он вон в Торонто разгоняет тоску - и считаю это славно...выбрался в люди хотя бы со старыми друзьями...и нам есть что посмотреть...пока Фейкина 22 минутка выйдет..

2018-05-12 в 14:00 

koricayu
Всё не то чем кажется ,и не наоборот.@__@
Киннимини, это надо в твиттере региццо)""""...говно вопрос,сорри...при желании😙😙😙😙

2018-05-12 в 14:06 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Придет Серенький Волчок Иван и укусит за бочок ) от Ленина к Грозному мутирует Харо:crzfan:

2018-05-12 в 14:11 

koricayu
Всё не то чем кажется ,и не наоборот.@__@
...не,вапще интересно...сток в Омеригах событий было-и стреляли массово,и #миту во языцах,кого ток не запачкале...а Папо на ЛГБТ туризм в Канаде выполз....Туризьм,да исчо радужный-эт несомненно ВАЖНО!......

2018-05-12 в 14:16 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
koricayu, я думаю радужному туристу бабла подкинули за этот вояж) ему вон на боты не хватает:eyebrow:

2018-05-12 в 14:25 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
..я в эти игры больше не играю)))) и Харольд тоже не играет) Шарон всех твитторы тегнула,кроме Харольдессы Гейловны

2018-05-12 в 14:42 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
потому што твиттер замер в 17 годе...что его тегать.....вопщем, чот я устала...от размышлений))) читаю архив палаты - и ум за разум заходит...было- не было, будет- не будет...кто-то палил но все стерто уже..и потумкавши, определилась. Сериал - это уже насовсем...ну вошел он в мой слабый организм и въелся..пусть остаецца. Гейл и Рэнди - то же самое. Гейл - пусть будет натурал(как говорит) с единственным задвигом на Рэнди когда-то...любовь не выбирает...честно скажу, есть знакомый у меня..пожилой довольно чел, от уж натуралищще - всю жизнь ходок по бабам, и сейчас не угомонился, любовница на 35 лет моложе...уломала я его засмотреть Квиров. Он три сезона отсмотрел, не плевался, а за Рэнди сказал - что сам бы ему вдул, такой он сука соблазнительный и попа хороша..
Так что натурал Гейл вполне мог в обстановке запасть на Рэнди..а уж Рэнди на Гейла и тем более..
но это не важно. мне они нравятся. вот и все. и хочется конечно что бы они снимались в хорошем кино, потому что старое все пересмотрено, а спектакли американские как-то не попадают на экран. а смотреть на них хочется..даже после всех лет..бород, кепок и прочего..ну вот видимо карма такая...сука прилипчивая..

2018-05-12 в 14:44 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
koricayu, ..не,вапще интересно...сток в Омеригах событий было-и стреляли массово,и #миту во языцах,кого ток не запачкале...а Папо на ЛГБТ туризм в Канаде выполз....Туризьм,да исчо радужный-эт несомненно ВАЖНО!......

потому что в компании своих людей выехал....один бы не поехал скорее всего..

2018-05-12 в 14:46 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
:lol::tease4:

2018-05-12 в 14:52 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
juliamay, это ваапче груснота..не только у мопса....

2018-05-12 в 15:56 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Харольд все больше смахивает на Джуниора) если он облысеет будет чистый папо папин

2018-05-12 в 17:09 

koricayu
Всё не то чем кажется ,и не наоборот.@__@

2018-05-12 в 17:41 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
Сразу видно - хорошо Человеку..душевно..Морганыч улыбается...слегка..

2018-05-12 в 17:48 

Mirt269
Видюху кидали,не?)

2018-05-12 в 17:51 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
Mirt269, я ссыль кидала...

2018-05-12 в 18:02 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
juliamay, не представляю себе Моргана полысевшим...ну я и папашу его не видела..

2018-05-12 в 18:11 

Mirt269
Киннимини, я ссыль кидала... Ничего не видела ещё))

ну я и папашу его не видела.. Папанька его,фоты старые только читать дальше

2018-05-12 в 18:14 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
Mirt269, ну...похожи...канешна..но вряд ли Морганыч даже полысевший будет таким)

2018-05-12 в 18:15 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
2018-05-12 в 18:20 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
У Джуниора мягче черты. Харольд бритый и ухоженный тож чуток на тетку похож вроде как Кисе Писе, там он пидерастичен и ему это категорически не айс:uzhos:

2018-05-12 в 18:23 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
значит пусть ходит в бороде...так он на Ленина похож.

2018-05-12 в 18:24 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Киннимини, Это они на приеме) красиво, вообще облизали гей героев:crzfan: Питера кстати теплее всех принимали

2018-05-12 в 18:26 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
А что там порнографичного???:crzfan: Ходит Харольд около стола

2018-05-12 в 18:35 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
juliamay, вот и у меня такая фигня..))

2018-05-12 в 18:36 

Mirt269
juliamay, А что там порнографичного??? Это то что Киннимини, скинула щас?
Это?

Группа 18+,по этому здесь не показывает

2018-05-12 в 18:38 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
juliamay, Питер активный борец за права...поэтому и принимали так...

2018-05-12 в 18:40 

noel64
juliamay, рояль голый, даже цветочками не прикрыт:crznope:

2018-05-12 в 18:41 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Стол не накрытый ждут первое, второе и десерт:eyebrow:

2018-05-12 в 18:46 

noel64
У некоторых отдельные части тела подозрительно оголены- лысины, например:crazy:

2018-05-12 в 18:48 

fittonia
Грех предаваться унынию, когда есть другие грехи.
Хорошая тусня, шумная, товарищи рядом-с кем легко и спокойно. Винишко наливают, может еще и покормят. Зал красивый. Что еще? Ах, да фанаток оголтелых не наблюдается. В общем, я за папу рада. Расслабляйся, голуба наша:babr:

2018-05-12 в 19:30 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
и Моргану хорошо...и нам приятно...кафе Элефант - вот и повидались...

2018-05-13 в 07:48 

Mirt269
И всё таки фшляпочке))



2018-05-13 в 08:54 

Лори333
Мать всея опоссумов
А чо у Моргана на голове на общей фотке?:nea:

2018-05-13 в 09:07 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
Лори333, шляпа же....

2018-05-13 в 09:36 

fittonia
Грех предаваться унынию, когда есть другие грехи.
И опять мировая скорбь и вселенская печаль. Прям чужой на этом ЛГБТешном празднике жизни. Меня вот больше его настроение угнетает, а не шляпыбородыусыочки.:small:

2018-05-13 в 09:40 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
напрягает его эта поездка. Кысяша в своем рисунке видимо была очень права...как Гейла вытаскивали в Торонто..

2018-05-13 в 09:44 

Sobaka63
fittonia, а ты всегда улыбаешься на фотах? Я нет)) и это ваще не значит, что меня что-то там напрягает. На вчерашних фото дюже довольный был :crzfan:

2018-05-13 в 09:50 

fittonia
Грех предаваться унынию, когда есть другие грехи.
Sobaka63, Ладно, спишем на задумчивость.:dance3:

2018-05-13 в 09:54 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
Шляпа кажется тоже - преданье старины глубокой..

2018-05-13 в 10:00 

fittonia
Грех предаваться унынию, когда есть другие грехи.
Киннимини, Щас Джулик придет и точный год рождения этой шляпы скажет. Она эксперт по Харольдовой одЕжке:gigi:

2018-05-13 в 10:12 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
год 2008-2009??

2018-05-13 в 10:16 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
ну.. мой дедуля свою летнюю шляпу носил лет так 20...так что тут еще есть простор...

2018-05-13 в 12:40 

Лори333
Мать всея опоссумов
Ой, щаз глянула на другом ИКране - и правда шляпа, старая знакомая :lol::lol::lol:

2018-05-13 в 12:54 

Svesha_8
а ты всегда улыбаешься на фотах? Я нет)) и это ваще не значит, что меня что-то там напрягает. Вот кстати да. "Ты че такая грустная?" при том, что у меня все хорошо - самый ненавистный вопрос. Я вообще последнее время убеждаюсь, что с Морганом все нормально, он не больной, не депрессивный, не чокнутый, просто такой, какой есть. Все люди как бэ разные :)

2018-05-13 в 13:05 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
В этой шляпке ночью Харольд выглядит как городской сумасшедший :gigi: что и есть его нормальное состояние:crzfan: я вообще думала это бейсболка одетая задом наперед, короче мущина одел все лучшее сразу

2018-05-13 в 13:26 

Svesha_8
Ну странный, што уж тут, это и есть его диагноз :-D

2018-05-13 в 14:05 

future15
длинношЕЕЕ
Интересно, ему физию навсегда так раздуло, или при правильной диете щёки спадут? На фото с Феей вроде нормальное лицо

2018-05-13 в 14:16 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
future15, у него и рука пухлая правая, Лорик предположила, что он пьет какие то препараты с такой побочкой)

2018-05-13 в 14:26 

future15
длинношЕЕЕ
juliamay, хуясе. Что ж это за препараты? На руку я тоже внимание обратила

2018-05-13 в 14:29 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
future15, ну просто предположение, у него нездоровая одутловатость, не просто раскормился:-(

2018-05-13 в 15:44 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
У него лицо просто такое - первым поправляется. А вот кисти и пальцы припухшие - это непонятно. Бывает застой жидкости. Но вижу что бокал с вином в руках держал - а при серьезных лекарствах вино не пьют..

2018-05-13 в 17:51 

future15
длинношЕЕЕ
Видели уже пост от Фей?
I am SO LUCKY to have the best team working on my short fantasy horror film, THE BETROTHED (formerly The Engagement). Here with Andy Hollander (composer) and Tom Ryan (Sound Designer/Mixer) at Parabolic. Thank you to Lew Goldstein for your generous support. The film sounds AWESOME!!!! And it's DONE!!!!!!!
Работают над саундом

2018-05-13 в 18:12 

Sobaka63
future15, на имдб уже есть.

2018-05-13 в 18:25 

future15
длинношЕЕЕ
Sobaka63, ага, видела. Всетакэ Шалански актером там

2018-05-13 в 18:28 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
Дни невиданных чудес...

2018-05-13 в 18:45 

future15
длинношЕЕЕ
Киннимини, побрить и дать мочегонного. И будет как новенький

2018-05-13 в 18:53 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
future15, и за давлением посмотреть.

2018-05-13 в 18:56 

Sobaka63
future15, если по фестам собрались, по идее и постер, и трейлер уже должны быть.
И побрееццо заодно =) хотя не факт, канеш

2018-05-13 в 19:25 

future15
длинношЕЕЕ
И побрееццо заодно =) хотя не факт, канешSobaka63, очень надеюсь. Я вообще растительность на морде лица терпеть не могу, а уж у Гелия тем более. Рота не видно, даже шея теряется!

2018-05-13 в 19:41 

Sobaka63
future15, а уж я как терпеть не могу:eyebrow:
Но мы ж знаем, что бреется он тока если проект какой, мне поэтому интересно, что он бритый в НЙ делал в декабре.

2018-05-13 в 22:53 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
наш герой там опять мелькает, все таки пора бабе Фее и постер с трейлером сварганить:crzfan:

2018-05-13 в 22:57 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
= ему идет легкая небритость, но не эта ужасная седая лопата брррр:uzhos:

2018-05-14 в 18:08 

koricayu
Всё не то чем кажется ,и не наоборот.@__@
Про английских квиров,свежее www.digitalspy.com/tv/feature/a833515/queer-as-...

2018-05-14 в 18:13 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Айдан со временем стал лучше)) как то благороднее, а в сериале совсем гуммозный:-( Хамман вообще большая селебрити

2018-05-14 в 20:32 

koricayu
Всё не то чем кажется ,и не наоборот.@__@

2018-05-14 в 21:15 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
koricayu, я опять опоздала...:( папо тут прям ножкой эть...игрун:shuffle:

2018-05-14 в 21:20 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
koricayu, я опять опоздала...:( папо тут прям ножкой эть...игрун:shuffle:

2018-05-15 в 00:10 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
серая рубаха новая, а вот папо какой то рябой:gigi: у него одна сторона рыжая, другая седая - пегая, другая шатен) как зебра - может так модно, ну хоть подурачился:crzfan:

2018-05-15 в 00:12 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
И штаники новые в облипку и канкан пляшет_ всюду жизнь:crzfan:

2018-05-15 в 11:17 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Тонцуем:crzgirls:

2018-05-15 в 11:50 

future15
длинношЕЕЕ
juliamay, Джулег, и щеки вроде ничего) Прям загримированный под деда Кинни!)))

2018-05-15 в 11:59 

Sobaka63
Прикольный он тут)) и литсо молодое))
Поймала себя на мысли, что фейкин кин хочу посмотреть только, чтобы увидеть, какой он счас без бороды и очков :crzfan:

2018-05-15 в 12:02 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
под деда Кинни!)))
все равно борода мудаческая:eyebrow: хотя да вроде тут не пухлый совсем

2018-05-15 в 12:04 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
Может вдохновится этой сходкой, взбодриться и побрееццо. ..и будет нам щастье! ))

2018-05-15 в 12:05 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
juliamay, прочел палату и выпил мочегонное.

2018-05-15 в 12:11 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Киннимини, вообще он то одутловатый то нет, причем дело не в ракурсе фоток:hash2:

2018-05-15 в 12:19 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
Щеки Харольда странный предмет - так они есть а так вроде и нет....

2018-05-15 в 13:47 

fittonia
Грех предаваться унынию, когда есть другие грехи.
Меня тоже порадовала папина моложавость и игривость. Я ж говорю, не срок еще старостью прикрываться. Радуемся девушки, кумир наш еще вполне нече так себе(в миллионный раз за бороду гутарить не буду):crazylove:

2018-05-15 в 14:13 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
fittonia, Но если меня в тихом месте прислонить к теплой стенке, со мной еще очень, очень можно ...(с):super::vict:

2018-05-15 в 14:17 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
вот выехал с дома своего в люди - и похорошел сразу...

2018-05-15 в 14:19 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
т вапще - вон Лера Кудрявцева - в 46 беременна....а папо всего-то на пару лет старше...так што какая старость..какая теплая стенка....брить и на тренажеры...:crzjump:

2018-05-15 в 14:29 

future15
длинношЕЕЕ
Щеки Харольда странный предмет - так они есть а так вроде и нет...
Лучшее средство от морщин - три литра пива на ночь

2018-05-16 в 01:38 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
Три литра пива на ночь это гарантированные спринты до тубза и обратно.

2018-05-16 в 11:27 

otona1987
Надо верить, а не искать доказательства
Папо жыв и будет жыть, пить и есть!:vict:

URL
2018-05-16 в 11:41 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
otona1987, не только жив, даже канканы пляшет - не только с кислой мордой шлындрает:gigi:

2018-05-16 в 11:59 

otona1987
Надо верить, а не искать доказательства
У Кысяши на картинке Морган красивше, чем в жизне. На фотках о н какойта опасный и старческий, хотя и чувствуется скрытый потенциал. Вот мы с Рендиком чувствуем это.;-)

URL
2018-05-16 в 12:02 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
otona1987, опасный и старческий старик - разбойник:crazylove:

2018-05-16 в 12:04 

otona1987
Надо верить, а не искать доказательства
У Кысяши на картинке Морган красивше, чем в жизне. На фотках о н какойта опасный и старческий, хотя и чувствуется скрытый потенциал. Вот мы с Рендиком чувствуем это.;-)

URL
2018-05-16 в 12:08 

future15
длинношЕЕЕ
otona1987, та ладно, он и в бороде выглядит моложе своих лет. Это Рэнди своим децким личиком сбивает временные ориентиры

2018-05-16 в 12:20 

otona1987
Надо верить, а не искать доказательства
выглядит моложе своих лет Потомушта не манерный, а придурошный. Кажецца, с возрастом человек должен более степенными стать или карликом, как Скотти, но Морган будто стесняется этого. Дурь из него так и лезет.:tasm:

URL
2018-05-16 в 12:24 

Лори333
Мать всея опоссумов
Ой, не могу чота смотреть на эту жуткую бороденку:buh:

2018-05-16 в 12:24 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
Года идут а дурь все таже. ...

2018-05-16 в 12:27 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Ой, не могу чота смотреть на эту жуткую бороденку настоящая тру козлиная борода ) да еще пегая.наверное в ней борщ застревает, в смысле капуста:-(:lol:

2018-05-16 в 14:40 

noel64
Борода бородой, а вот что за хомут на шее весит?

2018-05-16 в 14:59 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
noel64, это у него вроде наушников, он же на своем панке помешан:gigi:

2018-05-16 в 15:55 

noel64
Да-а, мартышка (то бишь я) к старости слаба глазами стала...

2018-05-16 в 16:09 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
Может Харольд с Торонто к Рэндику на спектакль полетел? ??

2018-05-19 в 12:15 

Safira75
Гладенький Гейл Харольд собственной персоной!

www.instagram.com/p/Bi8lhyegVnR/?taken-by=spaig...

Хостинг картинок yapx.ru

2018-05-19 в 12:17 

Sobaka63
Safira75, ну другой человек без бороды :crzfan:
НЙ штоле?)) Молодец Скотт Кэмпбэлл))

2018-05-19 в 12:17 

Мистраль13
Sobaka63, Да этот Скотт не то что наш Скотт)))

2018-05-19 в 12:20 

Safira75
Sobaka63, день и ночь просто! Побольше бы таких друзей у Гелия Морганыча!!! :vict:

2018-05-19 в 12:23 

future15
длинношЕЕЕ
Что за тусовка? Опять Теннеси? Наш Гелыч большой по нему спец. Опять же, Айрленд Марин затегана. Интересненько

2018-05-19 в 12:25 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
:crzfan::crzjump2::crzbayan::crzgirls: ничего говорить не буду))))))

2018-05-19 в 12:31 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
а что за гримаса у Гелия Морганыча??????????? печальный пьеро...епт..

2018-05-19 в 12:39 

future15
длинношЕЕЕ
вот про вечеринку www.facebook.com/events/314404925717268/
Гелий там в качестве гостя.

In turn-of-the-century Mississippi, the local minister’s daughter walks the line between piety and sensuality with the neighborhood doctor who grew up next door. Jack Cummings III, Artistic Director of the award-winning Transport Group, helms this sultry Southern Gothic masterpiece marking Tennessee Williams’ long-overdue CSC debut.

SUMMER AND SMOKE
By Tennessee Williams
Directed by Jack Cummings III
Co-produced with Transport Group

Cast
Glenna Brucken, Phillip Clark, Nathan Darrow,
Hannah Elless, Elena Hurst, Marin Ireland,
Tina Johnson, Gerardo Rodriguez, T. Ryder Smith,
Ryan Spahn, Jonathan Spivey, Barbara Walsh

2018-05-19 в 12:42 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
Ну, Гейл побрился ради вечеринки??? или все-таки есть возможность снова в театре играть??

2018-05-19 в 12:45 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
Это тот Скотт о котором когда-то в палате много писали?)) Вытягивает Гелыча в жизнь??...в работу?...если так - то отлично..

2018-05-19 в 13:05 

future15
длинношЕЕЕ
По крайней мере не теряет проф контакты - уже хорошо. Завел бы себе бороду на резинке штоле. Для удобства

2018-05-19 в 13:11 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Это тот Скотт о котором когда-то в палате много писали?)) да это Конь) про них даже фанфики были:tease4: Харольд без бороды чувствует себя как голый) но пошел по светским тусам, это радувает:crzgirls:

2018-05-19 в 13:12 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
может что по фильму Фейи пошло?..вот и приехал сразу все охватить...

2018-05-19 в 13:14 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
future15, у меня есть шикарная борода от дедмороза..на резинке..могу Гейлу выслать...адрес есть..Удивить что ли человека...)))

2018-05-19 в 13:15 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Розалия сделай отдельную тему. чета Харольд вдруг попер:gigi:

2018-05-19 в 13:24 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
давайте чуток подождем...а то малали...счас без бороды будет не разрешать фоты....:-(

2018-05-19 в 13:34 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Нород у кого стограммы вы там мониторьте может и у кого другого выплывет Харо:lala::lala:

2018-05-19 в 14:00 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
А у кого он может выплыть?

2018-05-19 в 20:35 

Kysachaya
"Неистовый Виссанрион хуйдожественного жанра" (с)
"Курочки мои, - как бы говорит нам Геля, - я читаю вашу Палатку и спешу уверить, что я до сих пор мущщина хоть куда. И у мужиков по сей день спросом пользуюсь. А чтобы вы не скучали и не плакали, я покажусь без бороды. Узнали? Не узнали? А так? Во такие вот усищи были".
Ценим, девушки, папин подвиг. Нежную кожицу свою бритвой терзал ради нашего с вами удовольствия=)

2018-05-19 в 20:56 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
Чай не сам терзал-то....в барбершоп наверняка сходил, со старым другом. Мы заценили и в экстазе!!!!

2018-05-19 в 21:16 

fittonia
Грех предаваться унынию, когда есть другие грехи.
я читаю вашу Палатку и спешу уверить, что я до сих пор мущщина хоть куда. Во-во, и у меня сложилось ощущение, что читает палату и переводит наш треп, где это ваще возможно перевести. Тока говорит не за усища, а как-бэ показывает, што на фото я не улыбаюсь (а мы ж об этом недавно и говорили) Вот такие ассоциации от жеста (ну у меня, по крайней мере). Радует, что его не забывают, все ж таки и театральный след его оставлен, какой-никакой. Думается, это в связи с участием в Орфее позвали. И все он за себя понимает и сам для себя расставляет приоритеты в каком обличии где появиться. :rotate:

2018-05-19 в 21:22 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
В НЙ он всегда выбрит. Что с Дженнифер, что со Скоттом сейчас. На свадьбы и на связанное с Квирами бриться не заморачивается.))

2018-05-20 в 09:31 

noel64
По мне, в гробу он видал все палаты, вместе взятые, скорее аппойтменты

2018-05-20 в 18:39 

juliamay
Это откудова это к нам такого красивого дяденьку замело?!
Кажись такой не было фотки?:crzfan:

2018-05-20 в 18:51 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.
А старый друг папо Скотт посето выставку картин о чем поделился. ..и еще выложил ролик с клуба с музыкой и спасибом диджейше...был ли с ним папо - на фото ее запечатлено.

2018-05-20 в 18:52 

Киннимини
Man must be morally free, and that means he needs to be given some freedom to be immoral.